top of page

SPLOŠNI POGOJI

Pogodbeni partnerji
Pogodbena partnerja sta Jezersko vasico Pikol (v nadaljevanju "resort") in gost. Če je za gosta oddala naročilo tretja oseba, potem na podlagi solidarnega jamstva tretja oseba skupaj z gostom jamči resortu za vse obveznosti iz pogodbe.

Sklenitev pogodbe
Pogodba je sklenjena, ko resort prejme pisno potrdilo s strani gosta in ko resort pošlje potrditev rezervacije gostu. S tem se smatra, da gost v celoti sprejema Splošne pogoje poslovanja. Pozor: ponudba za nastanitev ne pomeni rezervirane sobe. Gost mora potrditi prejeto ponudbo s ključnimi podatki in predložiti in avtorizirati znesek rezervacije s kreditno kartico kot garancijo za prihod, na osnovi katere prejme potrditev rezervacije, ki mu zagotavlja bivanje v resortu.

Valuta
Vse cene so v valuti evro (€ / EUR) in imajo vključen DDV.

Rezervacija
Gost opravi rezervacijo preko spletne strani ali spletnih portalov. V primeru rezervacij preko spletnih portalov, se gost strinja s pogoji rezervacije na spletnem portalu in posledično tudi s splošnimi pogoji resorta.

Sprememba rezervacije:

Gost, ki kadarkoli pred potovanjem spreminja svojo rezervacijo ali jo nadgrajuje (dodatne nočitve, sobe, spremembe imen), ne plača nobenega dodatnega stroška. Sprememba rezervacije je možna zgolj glede na razpoložljivost in predhodni individualni dogovor s predstavnikom podjetja Tadej Gašparin s.p. Vse zahtevane spremembe rezervacij in kakršnekoli druge spremembe mora pisno odobriti predstavnik podjetja Tadej Gašparin s.p.

Pogoji odpovedi za nastanitve
Veljajo naslednji pogoji odpovedi:

Do 15 dni pred prihodom: brez stroškov odpovedi
15 - 7 dni pred prihodom: 40% zneska skupne cene
7 - 0 dni pred prihodom: 100% zneska skupne cene

Za skupine (več kot 5 sob ali skupno več kot 15 nočitev) veljajo posebni pogoji odpovedi.

Pogoji odpovedi veljajo za vsa plačilna sredstva.

Pogoji odpovedi za gostinske storitve

Veljajo naslednji pogoji odpovedi:

Do 3 dni pred prihodom: brez stroškov odpovedi

2 - 0 dni pred prihodom: 100% zneska skupne cene rezervacije za dogovorjen meni

 

Neprihod gosta
Če se gost ne prijavi v resort na dan prihoda, se bremeni skladno s pogoji o odpovedi rezervacije.

Plačilo
Možni so naslednji načini plačila: Visa, Mastercard/Eurocard, Maestro, gotovina, predračun in turistični bon.

Storitev
Osnovna storitev je nočitev z zajtrkom. 

Cena vključuje
Nočitev z zajtrkom, brezžični internet, parkirišče, posteljnina, 3 brisači na osebo, dostop do lastnega masažnega bazena.

Prijava/odjava gostov
prijava: od 14:00 naprej, odjava: do 10:00

Spoštovanje lokalnih zakonov

Gostje so sami odgovorni za poznavanje, upoštevanje in spoštovanje lokalnih zakonov in predpisov na destinaciji, osebje pa ni odgovorno za informiranje ali opozarjanje gostov glede zakonov in/ali predpisov na destinaciji.

Prijava v resort
Iz varnostnih razlogov morajo gostje ob prijavi imeti s seboj veljaven osebni dokument (osebna izkaznica ali potni list).

Turistična taksa
Se zaračuna vsem osebam po spodnjih pogojih odrejenih s strani Občine Nova Gorica. Odraslim se zaračuna turistična taksa v višini 2,50€ na osebo na noč.
Otroci in mladina od 7. leta starosti do 18. leta starosti, plačajo polovično vrednost odrejene turistične takse, v vrednosti 1,25€ na osebo na noč.

 

Hišni ljubljenčki
Hišni ljubljenčki so dovoljeni pod določenimi pogoji.

Internet

Wifi je brezplačen.

Kajenje
Kajenje v notranjih prostorih je prepovedano. Gostom je kajenje omogočeno na zunanjih površinah.

 

Parkirišče

Gostom je na voljo brezplačno zunanje parkirišče. Resort ne sprejema odgovornosti za varnost vozil, poškodbe vozil ali za stvari shranjene v njem.

 

Škoda
Pridržujemo si pravico in gost nas s podpisom na prijavnici pooblašča, da zaračunamo za morebitno škodo, ki je nastala v sobi gosta ali v resortu med bivanjem gosta, ali za vse predmete, ki manjkajo ob odhodu gosta.

 

Darilni boni

Ob koriščenju darilnega bona je potrebno predložiti originalni darilni bon ob prijavi na recepciji. Fotokopije ali preslikave darilnega bona niso dovoljene in niso veljavne. Darilni bon je veljaven do izteka datuma veljavnosti, ki je naveden na vsakem posamičnem darilnem bonu. V kolikor na darilnem bonu datum veljavnosti ni zapisan, se šteje, da je darilni bon veljaven eno leto od datuma izdaje. V primeru, da darilni bon ni izkoriščen v času njegove veljavnosti, je ukraden, izgubljen ali uničen, njegov uporabnik ni upravičen do povračila ali kompenzacije v kakršni koli obliki. Ob zamenjavi darilnega bona za koriščenje storitev manjše vrednosti, stranka ni upravičena do nadomestila razlike v ceni. Ob zamenjavi darilnega bona za bon večje vrednosti, mora stranka doplačati razliko. Sprememba termina je možna, in sicer samo enkrat in vsaj 15 dni pred dogovorjenim terminom. Sprememba termina je možna zgolj glede na razpoložljivost in predhodni individualni dogovor s predstavnikom podjetja Tadej Gašparin s.p. na info@pikol.si.

Predčasni odhod
Resort ni dolžen vrniti gostu/stranki vrednosti nočitve za predčasni odhod. Za morebitne izjeme glede na razlog predčasnega odhoda, je potrebna odobritev s strani vodstva.

 

Veljavno pravo
Za te splošne pogoje velja slovenska zakonodaja. Stranki se dogovorita za izključno pristojnost slovenskih sodišč.

 

Varovanje zasebnosti
Resort vse pridobljene podatke o gostih varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Šteje se, da gost s sprejemom ponudbe pristaja na uporabo teh podatkov tudi za namene statistične obdelave in obveščanja o ponudbah. Ob prijavi v resort je potrebno predložiti osebni dokument.

 

Dragocenosti
Za stvari, ki jih je stranka prinesla s seboj, jamči resort v skladu z zakonskimi določili le v primeru, če je škoda povezana s kršitvijo dolžnosti s strani resorta. Priporočamo, da stranka shrani svoje dragocenosti ob sebi.

 

Minimalno število nočitev

Minimalna doba bivanja je 2 noči razen če predstavnik ali zastopnik podjetja Tadej Gašparin s.p. pisno potrdi drugače po posebnem dogovoru.

Dogodek Teden Restavracij

  1. Potrditev rezervacije
    Rezervacija za dogodek se šteje za potrjeno, ko gost prejme pisno potrditev s strani organizatorja in se strinja s splošnimi pogoji, ki so navedeni ob rezervaciji.

  2. Politika odpovedi
    Gost lahko odpove rezervacijo brez stroškov do [7] dni pred datumom dogodka. V primeru odpovedi manj kot [3] dni pred dogodkom, si organizator pridržuje pravico do zaračunavanja 50 % celotnega zneska izbranega menija.

  3. Neprihod gosta na dogodek (No-Show)
    V primeru, da gost ne pride na dogodek na dan rezervacije, ne da bi predhodno odpovedal svojo udeležbo skladno z zgoraj navedenimi pogoji, se zaračuna 100 % zneska izbranega menija. Zaračunani znesek se obravnava kot nadomestilo za nastale stroške in priprave na dogodek.

  4. Plačilni pogoji v primeru neprihoda
    V primeru neprihoda je gost dolžan poravnati znesek v skladu z zgoraj navedenimi pogoji v roku 7 dni od dneva dogodka. Plačilo lahko gost opravi preko povezave, ki mu jo pošljemo na e-naslov ali pa preko plačilnega sistema, ki je dostopen na naši spletni strani.

  5. Sprememba rezervacije
    Gost lahko spremeni datum ali čas svoje rezervacije do [10] dni pred dogodkom, če so na voljo prosta mesta. V primeru sprememb manj kot [1] dni pred dogodkom, si organizator pridržuje pravico, da spremembo obravnava kot odpoved in s tem uporabi zgoraj navedene pogoje odpovedi.

  6. Kontakt
    Za dodatna vprašanja ali pojasnila v zvezi s splošnimi pogoji nas lahko kontaktirate na kontaktne številke.

bottom of page